måndag 27 september 2010

Storhandlat!

Å det va inte lite heller... Paret som stod bredvid mig när jag skulle packa, sa lite snyggt : -Hoppas att du inte åker buss! Jag lugnade de med att jag nog inte skulle ta bussen hem idag.

Ludde kom hem idag. Han har tagit ett bad med sitt stora piratskepp och nu ligger han i sin säng och ska sova. Min lilla skatt... bara några få dagar kvar som 5-åring. Det är galet vad tiden går fort.

Nu sitter jag här i soffan och tittar på idol samtidigt som det skrålar musik ur högtalarna från Spotify, Ludde kan nämligen inte somna om det är tyst. Det ska helst vara musik, tv och radio på samtidigt som jag pratar högt i telefonen! Det kan va lite svårt ibland att höra vad man säger till varandra! Men vad gör man inte för sina barn :P

Saknar Mattis galet mycket gör jag också.  Å vet att han har en toppenkväll med sin familj för att fira syster sin, som jag fick fira i lördags. En mycket trevlig kväll va det!

Tjiiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar