söndag 26 september 2010

Min fantastiska lilla prins!

Jag måste ju berätta om min fantastiska lilla prins Ludde.
Jag va hemma med honom både i torsdags och i fredags för han har varit tokförkyld och hade feber i onsdags.
På fredagen kom han in till mitt rum på morgonen och väckte mig. Och ville att jag skulle gå upp på en gång. Men jag var tvungen att blunda och så höll han mig i handen tills vi kom ut till vardagsrummet, och där hade han plockat fram frukost till oss, allt stod framdukat. Är det inte kärlek?! Världens mest fantastiska lilla kille, med ett hjärta av guld. Han vet hur man ett mammahjärta bara smälter.
Såhär såg det ut!

1 kommentar:

  1. Men gud så gulligt, han vet verkligen hur man ska behandla en kvinna. Hans framtida fru kommer bli mycket lycklig :-)!

    SvaraRadera