onsdag 29 september 2010

För tidigt!

Alldeles för tidigt går jag upp ibland, eller borde iallafall göra det. Det är alldeles för skönt att ligga kvar under det där varma täcket, så det brukar bli lite för sent ibland.
Nu är både jag och Ludde uppe och äter frukost i soffan.

Vi sitter och tittar på nyhetsmorgon på tv 4 och de de visade precis Stockholmsnyheterna och gårdagens match mellan Djurgården och AIK. Tyvärr så lyckades inte Djurgårn så himla bra igår...
Ludde frågade genast vilka som vann.. -AIK, sa jag, med en lite bekymrad stämma.
Å ludde svarar:
-Vad bra! För jag hejar på de!

Nu vet jag att Mattias kommer att bli riktigt glad över det här inlägget. Å jag tror att Mattis har gjort intryck på Ludde me, men vet nog att min lilla Ludde ändå har ett djurgårdshjärta!

Snart är det fredag igen och då ska här mysas! Men innan dess blir det födelsedag, middag och storbakning! Kanske inte i rätt ordning.. men det är vad som väntar!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar