fredag 17 september 2010

Arkivet

Jag hade ju en gammal blogg där det stod en massa roliga saker, och de kan ju inte bara försvinna ut i tomma intet.
Så här kommer ett inlägg från den gamla bloggen.

2009-04-29
Idag när jag hämtade Ludde från dagis så hade han mycket att berätta!
De hade varit på Spårvägsmuseét idag och åkt minitunnelbana och tittat på massor av häftiga saker.

L: -Mamma, mamma, vet du vad?
Jag: Näe, vaddå?
L: Förr i tiden var allt gammalt!

Min lilla prins växer så det knakar. Tyckte inte att det va länge sen han va en sån där liten skrutt som kunde använda en huvudkudde som säng.

Mammas lilla älskling

1 kommentar:

  1. Shit Bella, på nåt sätt hade jag börjat följa en tom blogg som du hade...?
    Ja ja, bättre sent än aldrig släntrar jag in här också nu.
    Kram!

    SvaraRadera