söndag 12 september 2010

Dags att damma av lite här inne!

Nu är ju helgen snart slut, igen!
Hur gick det till?
Det va ju fredag nyss ju. Den gick alldeles för fort och va hur mysig som helst. En sån där helg när allt bara är så jäkla bra! ;)
En liten bit hemifrån har jag varit och det var inte ens ett alternativ att åka kommunalt hem idag... så min fantastiska vän Lina kom och hämtade mig, i min bil, och efter en liten rundtur i hennes gamla kvarter, så begav vi oss till vår lilla by, och min hemort.
När våra 2 koppar med kaffe var slut så blev det oxfilépasta och "Ensam mamma söker". Vi har följt de tidigare säsongerna så vi var ju bara tvungen att kika på denna också.
Jag och Lina kom nog fram till att vi gillade Rockabillytjejen bäst. Gillar ju hela det stuket, med 50-tals looken, bilarna och musiken. Just love it!

Nu blir det sängen för mig!

Sov gott!
Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar