onsdag 1 september 2010

Äntligen!

Jag ska äntligen börja på mitt nya jobb på tisdag! Det ska bli riktigt kul.
Men redan imorgon ska jag vara vikarie för en som är sjuk, och jag får tjuvstarta lite och samtidigt få lite tid till att lära känna barnen och de andra pedagogerna.
Samtidigt som jag jobbar där på heltid kommer jag att plugga på distans, alla de 5 ämnena som jag har kvar för att få på papper att jag faktiskt är barnskötare.
Så det blir med andra ord en fullspäckad höst, men det ska bli roligt! Speciellt när man gör någonting som man brinner för.

Igår var jag ju på en intervju för ett annat jobb, som personlig assistent, men får snällt tacka nej. Någon måtta får det vara. Jobba heltid och plugga heltid på distans plus att jag har extrajobb som värdinna. Så arbeta som personlig assistent då, känns liite overkill!

Tänkte faktiskt försöka lägga mig lite tidigare än vanligt, så att jag kommer upp ur sängen imorgon bitti. Det är det ständiga problemet. Det går inte alls. Någon som har något bra tips?

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar