söndag 10 april 2011

White wedding

Gårdagens bröllopsfest var mycket trevlig. Jag körde bil, både dit och hem, och höll mig till Loka under kvällen. Det är fantastiskt att vara nykter under en fest, och hur alla andra bara blir mer och mer påverkade av alkoholen. Men roligt hade vi, och jag, trots lokan.
Efter att bandet (Wild Rooster) slutade spela, åkte vi hem.

Vi lyckades faktiskt pricka in ett nytt vuxenpoäng i listan igår.
Vi hyrde nämligen bil. Eftersom att min bil fortfarande står på verkstan. (Ja, jag har tankat den)


En sån här, orange och blå , nästan självlysande, åkte vi runt i.
329 pix för ett dygn, inklusive allt och fria mil. Soppan tillkom med 84 kronor, men helt klart värt det. För att slippa GÅ hela vägen till Södertälje och hem igen. Det hade varit en smula ansträngande.

När vi lämnade tillbaka bilen idag passade vi på att ta en vårpromenad.
Å vad härligt det var! Strålande vårsol, världens bästa sällskap (min älskade Mattis) och kall dricka så knallade vi från Tyresö till Älta.
När vi väl kom fram värkte våra fötter något galet. Jag tror att jag har lyckats få en sisådär 3 blåsor.
Det blir flip flops resten av veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar