torsdag 7 april 2011

Pyssel

Igår va Ludde hemma, och vi hade onsdagsmys.
Vi åt god mat och pysslade massor. Fjärilar har vi gjort, och det blev så vårfint här hemma.
Nu är Ludde hos sin far, men jag har fortsatt med pysslandet.
Tyvärr lägger jag inte upp någon bild förrän på söndag, tidigast, då själva pysslet är en bröllopspresent, och jag vill ju ínte riskera att de råkar se den innan dess.
Men en sak kan jag avslöja... pysslet kommer från Panduro.

Fantastiska butik.
Jag blir som ett barn i en leksaksbutik, och vill bara köpa hem allting och sätta igång att börja skapa direkt. Jag älskar att pyssla, och det här med scrapbooking har jag en liten förkärlek till, fast jag kör min egen variant.

Nu blir det sängen, och hoppas att inte huset blåser bort inatt. Det knakar något förskräckligt i sovrumsväggarna.
När jag kom hem var det full storm INNE i lägenheten. Jag hade inte stängt igen balkongdörren ordentligt, så den hade flugit upp, alla vädringsfönster var öppna och det var en rätt frisk bris som drog genom lägenheten.
Nu är alla fönster stängda, och jag känner mig rätt nöjd med dagens vädring iallafall.

1 kommentar:

  1. Jättefina kort!

    Visst var det orkanvindar ute igår, själv var jag ute och joggade i eländet så jag höll på att blåsa bort! Skönt att få vädrat hemma iaf. :-)

    SvaraRadera