onsdag 27 april 2011

Pic

Vi var på 50-års fest förra helgen.
Vi hyrde bil igen, den här gången uppgraderade vi oss en smula. Inte för att vi ville vara lite lyxiga, utan för att ALLA billiga bilar var uthyrda i hela Stockholmsområdet.
Det blev en söt liten silverfärgad Toyota, grym att köra.

Såhär såg vi ut, kvällen till ära, min kärlek och jag.

Här fick även min älskade mor vara med på bild
<3

Min älskade mormor visade stolt upp sin Svärmorstunga, som blommade,
för oss.
Snacka om att vi blev imponerade!

Min fina stora lillebror och jag

Kusin Linnea, som jag vet inte vill att jag lägger ut bilden på facebook,
men här kommer hon inte undan :)

Jag tänkte att ifall jag inte fastnar på någon annan bild
så tar jag en själv. Rock it!

Dick som under kvällen, efter någon öl eller så,
lyckades sitta sönder en sån där plastsol.
Titta så uppgiven han ser ut.

Min kära mor håller tal.
Jag skulle filma dethela och lyckas knappt få med början
innan mitt minneskort på kameran visar FULLT.
Typisk är det.
För talet var en succé.

Dick, älskling och Johnie, min morfars lillebror (förövrigt väldigt lik min kära morfar <3)
De samtalade om tatueringar om jag inte minns helt fel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar