torsdag 26 augusti 2010

Nu är bollen i rullning

På riktigt!

Först fick jag ett mail om att jobba extra som vädinna på lördag, och självklart tackade jag JA!
Jag kommer att se till så att gästerna har det bra och se till att saker och ting är på plats och bara se sådär allmänt glad ut.

Sen har jag ju lagt ut en sak på Tradera, och till min lycka så gick budet upp till över det jag hade förväntat mig. Katchiiing!

Senare på kvällen så plingar det till i mobilen och jag får ett sms av en rektor från en skola där jag var på intervju och frågade om jag ville vara vikarie på förskolan imorgon. Klart jag ville! Jag har bara väntat på att hon jag ska vikariera för ska gå på mammaledighet så jag kan få studsa in.

Ibland vänder det, till det bättre.

Nu ska jag för en gång skull gå och duna ner i min sköna säng, med ett litet leende på läpparna och en förhoppning om att vinden har vänt för gott!

Sov gott mina underbara vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar