fredag 27 augusti 2010

Härliga fredag!

Jag har jobbat! och det gick ju bara hur bra som helst. Med massor av söta små barn och trevliga fröknar. Fredagsfikat på jobbet bestod av gorby´s piroger, så jag avstod.
Helt underbart att få vara ute och jobba igen och mina kinder har återigen fått en rödrosig ton.

Det var ett himla babblande om jobb hela tiden här i bloggen, men kan inte hjälpa det, för jag har verkligen klättrat på tapeterna här hemma och jag har bönat och bett om att få gå ur ledighetskommitén, den är inte så värst rolig i längden. Så nu äntligen!

Nu sitter jag här hemma och har precis tagit en dusch, vilket var riktigt skönt!
Har dragit på mig mina gamla jeans som jag nu lyckligtvis kommer i! Jippie! Kanske ska det firas med en påse chips?

So long gott folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar