lördag 28 augusti 2010

Fullt ös, mevetslös!

Det har gått undan idag på jobbet. Jisses vilket tempo vi jobbade i, och har fortfarande världens energikick! Dagen gick så fort att det kändes som att vi jobbat i nån timme när jag insåg att jag slutade för en halvtimme sen, när jag kollade på klockan halv sju.
Jag jobbade som värdinna idag och massor av barn skulle uppträda på scenen med dans och samtidigt ha modevisning av kläder från en massa butiker från Forum.
Jag tror att de hade 20 sekunder på sig att byta om innan mellan varje nummer, och där fick vi rycka in. Det gjorde vi, bokstavligt talat. Vi hjälpte med att dra av kläder och på med nästa kollektion, i ett litet "rum" (ett partytält) på kanske 12 m2.

Nu ska jag äta pannkakor hos bästa Lina med familj!

Dusch? Ja, tack! Phu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar