måndag 30 augusti 2010

Monday

Igår kväll tänkte att jag skulle försöka sova lite, det gick sådär. Det här med att hålla månen sällskap på nätterna har börjat gå till överdrift. Nu har jag lovat mig själv att försöka gå och lägga mig innan ett iallafall. vi får se hur det funkar.

Fick precis ett kärleksbrev från Trygg Hansa! Vi har inte riktigt varit bästa kompisar på sistone och jag har fått sitta i telefonkö för att ordna till mina försäkringar då de inte gjort det vi kommit överens om.
I brevet står det
"Tack för att du stannar hos oss! Under vårt samtal valde du att stanna som kund hos oss. Det ska vi se till att du inte behöver ångra. Det är viktigt att du är nöjd och därför har vi ett särskilt telefonnummer som DU kan ringa på 077-*******.
Vi hörs!
Trygg Hansa"
Hahaha.. Var det inte lite väl mycket smörande? Då gick iallafall budskapet fram sist jag pratade med de.

Snart är det dags att hämta Lillprins Bus på fritids och bege oss ut till skärgården. Ska bli härligt att komma ut till mamma igen.



Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar