tisdag 28 juni 2011

Word

En hostande Ludde och en svettig mamma sitter i soffan.
Temperaturen  utanför vårt fönster har uppnått hela 35 grader och det är en aning dåligt med friska vindar.
Jag håller på att ladda upp alla bilder från Skåne, så ni alla kan ta del av en bit av äventyret vi varit med om.

Skåne är fantastiskt vackert. Sen är det väldigt platt och därmed blåser det sjukt mycket. Jag gick med en sisådär 5 lager med tröjor inklusive vindjacka och frös.
På midsommar ville jag ha min fina blommiga klänning på mig, trots kylan ute. Tror faktiskt att det var snudd på minusgrader när vi skulle äta midsommarlunch, men UTE skulle vi sitta, och det gjorde vi.


Tomten till huset där vi bodde



Inspelning bakom muren...

Sussie som jag jobbade med

Fantastiska Lina, projektledare!

Kubbpinnar kan man använda på flera sätt, som hörselskydd tex.

Midsommarkrans

Alla kids vid midsommarfirandet.

Fotografen Tony trollar för redaktör Paul

Inslagsproducent Mackan och Sussie-midsommarfina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar