lördag 11 juni 2011

Hotell

jag hade en helt fantastisk fredagskväll med mina älsklingar.
Vi firade min fina kusin Pontus som tog studenten. Én grymt trevlig kväll med min fantastiska familj.

Idag vaknade vi upp alla 3 i en alldeles för varm lägenhet. Jag och Ludde åt frukost på balkongen och njöt riktigt ordentligt av sommarvärmen.
Vid lucnhtid skulle Ludde till sin pappa, så jag och Mattis fixade hemma och åkte iväg och käkade lite mat. Nu har jag pussat båda mina älsklingar extra mycket och kommer att sakna de något galet... för nu har liksom äventyret börjat igen...
Jag har lekt med wilda kids i skogen och ska snart krypa ner och lägga mig. Imorgon börjar resan ner till sydligare breddgrader, där jag kommer att spendera en del tid bakom kameran, med nya barn.

Jag försöker intala mig själv att 2 veckor går rysligt fort, och innan jag vet ordet av så sitter jag i min vanliga plats i soffan med mina hjärtan igen.

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar