torsdag 21 oktober 2010

Torsdagsmys!

Imorgon ska min lilla prins hem till sin pappa, så vi passade på att mysa lite extra idag.
Det var såklart Tacos på menyn, hans älsklingsrätt! Efter det fixade vi efterrätt, jordgubbar och vindruvor med ett vitt chokladtäcke i ugn. Med lite kolasås på toppen (min favorit) det var gott. Men jag fick matkoma!

Efter den mysiga middagen hade vi disco i vardagsrummet. Min lilla prins fick välja musik och "Gummibjörn" gick på repeat, vi dansade för fullt tills han sa:
-Mamma, du dansar fult! Vad säger man? Barn är alltid ärliga!
 Jag lär nog inte bli någon favorit i Let´s Dance trots allt...

Nu sover han och jag borde grotta ner mig i hälsopedagogiken eftersom att jag ska få betyg i kursen imorgon. Det kommer att gå hur bra som helst, det är jag övertygad om... eller?
Jag ska nog skriva lite mer... Nu...
ja, nu!

Tjing

3 kommentarer:

  1. Ha ha, mina barn är inte heller sena att påpeka när jag dansar fult ;-)!
    Ses imorrn gumman!
    Kraaaaaaaaaaaam!!! <3

    SvaraRadera
  2. Haha! Torsdagsmyset äger! Och jag är glad att mina barn inte är så dansanta. De heller ;)
    Hoppas vi ses snart! :)

    SvaraRadera
  3. Haha
    det är ju typiskt, när man väl försöker! :P
    Det hoppas jag med!
    Massor av kramar till er båda

    SvaraRadera