tisdag 19 oktober 2010

Kaffe

Har landat hemma i soffan efter en bilfärd hem från Mattias. Det var ju nästan snudd på sommarvärme ute om man jämför med halkan och frosten igår. Det gick bra och jag såg bara en bil i diket på väg hem, antagligen från igår.
Det va en mysig måndag och jag fick vara med mitt hjärta och hans far. En toppen kväll med film, god mat och många skratt. Inte nog med att jag har hittat min kärlek, han har en helt fantastisk familj också.

Snart är det dags för att jobba lite. Jag har sovmorgon idag, men gick glatt, läs kär och glad, upp vid halv sju.
Det blev en kopp kaffe på Statoil och lite bra musik på radion istället för att sova. Jag är mer än nöjd!

Ikväll kommer det ett stooort paket hemlevererat till mig! Som jag har väntat och längtat.
Detta tack vare att gula faran nu är i någon annans händer, och inte kommer att ruinera mig mer. Så skönt.
Det gick ju sådär att sälja den, jag hade tydligen hittat ett gammalt registreringsbevis till bilen som inte var giltigt. Så jag fick snällt beställa ett nytt, betala 100 pix och sedan bestämma träff med köparen igen för att återigen skriva över bilen på honom. Men nu är det gjort.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, dra på mig en mössa och rulla ner till mitt jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar