tisdag 26 oktober 2010

Natti natt

Nu väntar sängen.
Har jag tur kanske min lilla prins sover hela natten. Det gjorde han inte inatt... Han var ledsen och grät och sa att han hade koda i ögonen. Det där med ögoninflammation är ingen hit direkt, och vi hoppas att den försvinner, helst jätte snart.

Ikväll har vi läst godnattsaga för Mattis i telefonen. "Håkan bråkans julafton" blev det. Alla var nöjda och glada och slutet får vi minsann höra imorgon, för det var en liten prins som inte riktigt orkade hålla ögonen öppna. Inte jag heller snart...


Så jag säger Godnatt och kastar in handduken!

2 kommentarer:

  1. Ja, det är så sant. Mattis har alltid tyckt om att lyssna på saga. En storfavorit är Bert-serien. Berts betraktelser osv. Bara ett tips! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, det ska jag komma ihåg ;) Ja, det är ju helt fantastiska, Bert är ju hur grym som helst! Tack sötnos ;)

    SvaraRadera