tisdag 22 november 2011

Tokslut

Det är en mastodontvecka, och jag är mitt inne i den.
Klockan i högsta hugg...
Måndag: började jobba 8.30 och gick från jobbet klockan 18.30 efter 2 härliga utvecklingssamtal.

Tisdag: började 07.15 men var på jobbet en kvart tidigare. Jobbade fram till 15.30 och åkte och hämtade hem Ludde och en kompis. Luddes pappa kom och hämtade de och jag gick på föräldramöte, som var slut runt åtta.

Onsdag: börjar 8.00 och kommer att jobba fram till 20.00 med några till, förhoppningsvis, lika härliga utvecklingssamtal.

Torsdag: börjar 8.00 och slutar faktiskt relativt tidigt, nämligen 16.15 och ska få ha första mysiga eftermiddagen med Ludde, utan en massa möten.

Fredag: Börjar 06.45 och slutar redan klockan tre. Då blir det rivstart med Ludde till min kära mor som ska vara barnvakt, på sin födelsedag till på köpet.
För sen ska jag ta mig in till stan för en mycket trevlig tillställning.
Jag ska få återse mitt fantastiska Ponnyakuten-gäng för en kväll med kramar, minnen, middag och en tjuvtitt på kommande program.

Lördag: Rivstart ut till Stavsnäs för att fira mamma som fyllt år.

Söndag: Julbord med Nacka-gänget!

Jag är redan svettig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar