torsdag 17 november 2011

Dagarna bara går

Och bloggen lider.
Det går lite väl fort tycker jag.

Det är snart slutet av November och ingen snö har ännu täckt vår mark, vilket jag tycker är alldeles underbart. Jag beställde ju en grön vinter, barmark och plusgrader. Varje dag utan snö är en seger!

Jag kan nog kora in mig som den tröttaste tröttmössan på länge, och ska, om en alldeles liten stund, krypa ner i min säng och försöka mig på att sova en väldigt lång skönhetssömn.
Imorgon är det party på jobbet, och för att jag inte ska somna innan middagen så tänkte jag försöka somna i tid. Det har inte gått så värst bra de senaste nätterna, det är fullt ös på jobbet och det känns som att jag jobbar från 06 på morgonen till 20 på kvällen. Så när jag väl ska sova, vill inte min kropp riktigt slappna av. Jag drömmer drömmar om att jag är på jobbet, glömmer barn och allt är bara ett stort kaos.
Inatt hoppas jag på att drömma om sommarängar, blommor, grillat kött och semester med mina älsklingar.

Busprinsen är hos sin far, så här är det trist och tyst. Längtar som en toka tills han kommer hit igen.
Han ska också på partaj imorgon! Maskerad-DISCO! Han ska vara utklädd till lieman. Det kan bli svårt att f¨i sig chips och dricka med den heltäckande masken. Men han kom på den smarta idén att man faktiskt kan ta av den innan han ska mumsa i sig godsakerna. Innan ska han hem till en söt tjej i klassen och förbereda sig inför kvällen. Han börjar bli så stor min lilla prins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar