måndag 23 maj 2011

Sjukling

Ja, det här var ju ingen hit direkt, å inget jag har tid med heller.
Vaknade klockan 03 inatt av att magen fullkomligt slog vollter och jag frös och svettades om vartannat. Jag bosatte mig på toaletten i en timme ungefär och efter det tänkte jag att om jag sover nu, så kommer jag nog vara fit for fight när klockan ringer. Men det var jag inte alls, inte någonstans.
Idag har jag fått i mig 2 hela smörgåsar med lite smör på och några glas med vatten.
Fy bubblan för att vara dålig. Jag vill inte alls vara sjuk. Jag vill vara frisk och pigg och kry och skutta runt på mitt jobb och leka med alla fantastiska barn.

Dessutom saknar jag mina hjärtan något galet. Mitt stora hjärta som har mysigt föräldrasällskap hemma hos sig nu och mitt andra hjärta som är hos sin far.

Själv sitter jag alldeles själv här hemma och kan inte låta bli att bli lite stressad över veckan.
Idag skulle jag ha jobbat från 06:45-19:00
Imorgon kommer jag ha en ledig kväll med Ludde. <3
Onsdag ska jag springa VÅRRUSET, med Ludde då antagligen.
Torsdag ska jag ha utvecklingssamtal på jobbet till runt 20.00 på kvällen
Sen är det fredag, en efterlängtad sådan.

Jag skulle gärna ,om det gick, förlänga dygnets timmar en smula.

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar