måndag 24 januari 2011

Måndagsexemplar

Det är måndag.
Jag lyckades försova mig imorse och stressade upp ur sängen. Väckte en lite yrvaken prins som inte alls tyckte att det skulle vara morgon än. När vi står i hissen upptäcker jag att vi har glömt hans vantar, så det va bara att åka tillbaka upp och hämta de.
När vi väl kommer ut, småspringer vi till bilen. Kommer fram och upptäcker att bilnycklarna ligger i min andra jacka (jag ska aldrig mer byta jacka på måndagmornar)
För andra gången traskade vi snällt tillbaka hem och hämtade bilnycklarna.
Eftersom att jag inte hann äta någon frukost hemma, gjorde jag iordning en macka och tog med mig. När jag sen ska smaska i mig mackan på jobbet upptäcker jag att den var möglig.
Tack å hej. Måndag i dess helhet antar jag!

Nu är det mysfaktor på hög nivå med lillprins bus.

1 kommentar:

  1. OMG :-o!! Tur att det bara är måndag en dag i veckan! ;-)

    Kram

    SvaraRadera