tisdag 28 december 2010

Torka

På mitt bloggande.

Här har det firats jul i dagarna 3. De dagarna som var de bästa dagarna, av de dagarna som var. Dagarna.


Vi åkte hem till Mattis redan på onsdagen för att förbereda och fixa. Ludde hade med sig en julgran som han pyntade så fint. Jag och Mattis stod för paketinslagningen och fyllde golvet under granen med massor av paket.

På självaste julafton va vi ute i Stenhamra hos Malin och Fredrik. Där var även deras barn och Mattis och Malins mamma och bonuspappa, så det var fullt hus.
Först var det julklappsöppning för barnen.
Sen var det även dags för de vuxnas julklappsöppning. Jag fick ett par jätte mysiga sockor och två fina värmeljushållare.
Av min älskling fick jag ett helt fantastiskt fint smycke. Ett hjärta med vingar i silver. Jag är kär.... fast mest i Mattias.
Efter julklappsöppningen var det dags för JULKLAPPSSPELET. Galet roligt. För att sammanfatta det hela. Förhoppningsvis blir det tradition, det blev verkligen en succé.

På juldagen åkte vi ut till Stavsnäs och till min mamma och bonuspappa. Mattis skulle äntligen få träffa hela tjocka släkten,. Malin och Fredrik var också med. Det var en mysig kväll. Mat, dryck och gnuggisar från topp till tå. Kvällen avslutades här hemma med lite mer dryck och mat.
.... och jag tror nog att Mattias gillar min familj lika mycket som de gillar honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar