onsdag 8 december 2010

Kling

å Klang kanske.

Har inte direkt bloggat alls på typ jääätte länge. Men jag skäms inte, väldigt sällan faktiskt.

En liten resumé av helgen och dagarna som gått:

Har varit på julbord på Junibacken utan julmat, maten bestod av en italiensk buffé och smakade smaskens!

Varit på glöggfika hos mitt fina laktritstroll.

Åkt kollektivt till min kärlek.

Kikat på julkonsert där mormor var såå fin.

Ätit middag med hela fantastiska familjen på grekisk restaurang.

Bakat pepparkakshus med min prins

Ätit pepparkakor med kristyr och nonstop på... mmmm


Jag slänger in lite bilder!
Mormors julkonsert

Min morbror Mats och kusin Linnea

Från vänster: Kusin Pontus, lillebror Tobias, mamma och lillebror Christoffer

Mamma å mina fina bröder

samma lika fast utan en lillebror

Min fina mormor som vi firade denna kväll likaså min kära mor
 med på bild är också lilla kusinen David

Lillebror Christoffer och morbror

Moster (morbrors fru) Anna och Dick (bonupappa)


Inger, Eddie och Britta (goda vänner till mormor och familjen)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar