torsdag 4 november 2010

torsdag...

Toppat med torsdagsmys, den här gången blev det spagetti och köttfärssås!
Efterrätten bestod av Päronsplitt... lillprinsens favvoglass.
Nu sover han sött i sin säng, trött som få! Min älskade lilla kille.

Jag hade en rolig konversation med en mamma på fb precis och tänkte dela med mig av den här. Hennes son och min son går i samma klass...

Mamman- Igår hade M en 20-lapp på hyllan i skolan och sa att den va från L.. "Mamma.. Han sa att han inte behövde den längre!" Är det nånting du vet om?? :):)
 
Jag- Hahaha... nope!! L säger: M hade bara 9 såna hemma å han ville ha 10!!
undra om d funkar på oss vuxna åxå? asså ***... jag har bara 9 femhundringar hemma... men ja vill ha tio... haru lust att skicka en till mig??
 
Mamman- Javisst! Jag behöver den inte längre..
 
Jag- fan va bra!! det är så jobbigt när de bara ligger å skräpar.
 
Mamman- Eller hur?! Ligger drivor av dom här hemma... blir stopp i dammsugaren hela tiden.
 
Jag- jaaa.. jag hatar när det händer!!
 
Nu ska jag hänga tvätt
sen väntar sängen....
Å imorgon är det fredag, och det betyder att jag ska träffa min älskling... jag längtar som en toka!
 
Puss
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar