torsdag 4 november 2010

Damm!

Med råge!
Oj, vad bra jag är på att låta bli att blogga...

Har haft fullt ös medvetslös som vanligt.
Tillbaka på jobbet är jag också, och lillprins bus är pigg och kry.

Igår var jag hos min frisör och fixade till den där utväxten. Skönt att få sätta lite färg i håret såhär under det totala höstmörkret.
Efter det begav jag mig hem till Mattis, för att fira hans systers son, som fyllde år. En alldeles underbart trevlig onsdag blev det.
Det tog lite tid att komma dit, eller helt galet lång tid.
En olycka i Fredhällstunneln resulterade i 1 timme på Essingeleden... Det var ingen idé att stressa upp sig, jag kollade FB, fixade håret och sminkade mig medan det stod tokstill!
Det bjöds på lax, och den var hur god som helst! Efter det var det tårta, som det ska vara när det fylls år.

Imorgon är det fredag och jag längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar