tisdag 31 december 2013

TjUgoHundRatRetToN

Vilket år. Vilket jäkla underbart år. På tok för fort gick det. Som att sitta på ett tåg i 300km/h och inte kunna bromsa... Ibland har jag bara velat sätta ner fötterna och pausa, bara ibland, för att bara försöka andas in allt nytt. 
Vi har haft ett underbart år med vår älskade lilla dotter. Jag är tvåbarnsmamma. Jag har känt mig otillräcklig, orolig och alldeles jätte lycklig.

Nu är det knappt 3 månader kvar tills vår lilla bebis börjar på dagis och jag vill inte, jag vill inte alls... Trava in i det där tradiga ekorrhjulet igen... Dagis, hämtning, lämning, vabba, jobba, inte ha någon tid över, trötta barn som förhoppningsvis är vakna till middag....

Men just nu... Njuter vi av ledighet, nyårsafton och för att vi är friska idag (Elina hade feber igår, troligtvis pga tänderna som är på väg upp)

Gott nytt år kära ni


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar