lördag 15 september 2012

Bajs

Idag är en sån där dag då hormonerna har tagit över min kropp.
Tvär, arg, bitsk och skitless är jag på att vara såhär lättretlig.
Allt blir bara tokfel och det finns inte utrymme för ett uns med tålamod.
Inte hjälper det med socker heller, jag har prövat. Chokladbollar har jag bakat och tryckt i mig.

Jag blir arg när jag försöker skriva ordet "jag" men det blir ALLTID kg!! Är förbannat jätte trött på att tangenterna är för små i förhållande till mina telefonstolpar till fingrar.

Funderar på att dra täcket över huvet och hoppas på att all ilska ska vara som bortblåst när jag lyfter på det nästa gång.
Det vore nämligen alldeles fantastiskt och jag tror nog närmare bestämt att ingen annan än Mattis skulle hoppa glädjeskutt här hemma av lycka över att slippa lyssna på argbiggan en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar