lördag 3 september 2011

Final countdown

Nu snart är det dags... För tidernas kanske mest spännande avslutning.
Kämparna ska mötas. Tårar kommer att falla, inte minst från mig.

Om knappt en timme ska jag bege mig ut mot skogarna en sista gång, för den här säsongen, och stå alldeles stilla, med hjärtat dunkande i bröstet för att se mina tappra kids kämpa om sin dröm.

Sen blir det nog lite av ett kramkalas innan det är dags att säga hejdå.

För oss, i teamet, blir det inga kramkalas å tårar förrän imorgon då vi ska lämna hotellet och Gävle.
Det känns både sorligt och skönt på samma gång.
Jag längtar något galet efter Ludde och Mattis och ska pussa och krama på de så mycket jag bara kan när jag kommer hem!

Nu gott folk... fortsätter...
DET STORA ÄVENTYRET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar