söndag 31 juli 2011

Sovmorgon

Det här med semester är ju helt j-a underbart!
Tyvärr har jag en tendens av att vilja hinna med mycket mer än vad jag egentligen gör, och blir lite stressad över att jag inte hinner med allt.
Jag vill hinna med att träffa alla mina vänner, åka överallt i hela Sverige, vakna tidigt på mornarna och somna jätte sent, alternativt att vara vaken hela natten, men ändå få ut mycket utav dagen.

Det jag har lyckats bra med är att sova länge. Ludde har blivit grym på det också. Mattis med. Vi skulle nog kunna vinna SM i sjusovning. Tror att vi går upp vid elva ungefär, och varje morgon tänker jag att jag ska gå upp tidigare imorgon för att få ut mer av dagen.
Nu tänker jag att imorgon är en sån dag, jag ska vakna klockan 8 senast och vara alldeles utvilad.
Tror ni jag lyckas?

Vi får se.

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar