fredag 11 januari 2013

Mjölk

Äntligen är det fredag! Även om det bara har gått 2 minuter av skrivandets stund, av fredagen så känns det skönt! Även om jag och Elina är lediga hela veckorna så får vi nu chans att mysa lite extra med Mattis!

Förra veckan fick jag mjölkstockning, gjorde så sjukt ont! Jag pumpade, masserade, la på vetekudde, knaprade Ipren.... I måndags orkade jag inte lämgre och ringde amningscentrum. Fick komma dit i onsdags. Men redan på tisdagen va jag så trött på knölen i bröstet, så jag tog i och masserade... Och så drog det till och släppte! Såååå skönt!
Jag va ändå på amningscentrum, där en barnmorska gjorde ultraljud på bröstet och även tog en odling. På måndag ska jag tillbaka igen för att träffa läkare och göra nytt ultraljud.

Nu sover vi en stund va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar