måndag 31 december 2012

Året som gått

2012 har varit ett fantastiskt år. Jag har varit gravid den största delen av året och även fött en dotter, på årets sista månad.

Tänkte resumera året i bilder.
Tyvärr går det inte att skriva under bilderna, men vi börjar i mars/april (då jag fick min iPhone)

Mars: Jag gjorde ett gravtest, eller egentligen 7 stycken, för att få reda på att jag och Mattis skulle ha barn!

April: vi firar Valborg i Skaresta och mitt illamående tar musten ur mig!

Maj: Ludde har avslutning på sin teater.
Och förberedelserna inför sommaren börjar ta form.

Juni: vi styr kosan mot Danmark och Legoland!

Juli: ultraljud! Vi får äntligen kika in på vår lilla bebis i magen igen. Och får ett datum för beräknad nedkomst. 6 december enligt ultraljudet.
Och så power meet såklart! I år med en fin mage.

Augusti: Stockholm cruising såklart!

September: Ludde fyller 8 och jag har min 30 års feSt i stavsnäs! Julie, Elinas kusin, föds.

Oktober: Mattis flyttar in till oss här i älta och vårat nya liv börjar.
Gittan (min fina släkting) ordnar en babyshower åt mig.

November: datum för bebis nedkomst närmar sig med stormsteg, det är tungt för kroppen att va gravid. Magen är stoooor och vi är så nyfikna på vem det är som gömmer sig där inne.

December: äntligen! 12-12-04 kl. 07.49 kikade vår lilla Elina ut!
3.830 gram och 51 cm lång och förstås världens finaste lilla tjej!
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar