onsdag 28 november 2012

Vaggar fram

Min mage är gigantisk och jag vaggar fram när jag går!

Den här veckan tyckte jag att jag skulle göra någon nytta... Det gick inte så värst bra. Det började i måndags. Jag vaknade, lämnade Ludde i skolan och bestämde mig för att åka till Nacka forum för att inhandla lite julklappar. Jag hinner gå in i 2 butiker innan min kropp fullkomligt skriker
efter vila!
Jag lyckades handla EN (!) julklapp innan jag fick vagga ner till bilen och åkte hem och la mig i soffan. Med sammandragningar i magen och fogvärk from hell. Där låg jag kvar till Mattis kom hem.

Igår ville min kropp bara vila.. Men.. Jag hade bestämt att jag skulle följa med Ludde och hand klass till simhallen.
Jag spenderade dagen i ett badhus igår och tittade på Ludde som fullkomligt överraskade med att va helt lugn i vattnet och flöt med hjälp av en "flytkorv"
Fantastiskt tyckte hans gympalärare och jag är en stolt mamma!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar