tisdag 7 februari 2012

Det går bra nu...

Jag är ingen direkt höjdare på att blogga, och tänkte att jag kanske skulle ta och starta en ny blogg.
Men vad 17, då blir det ju bara 2 bloggar att hålla levande. Det kan bli snäppet svårare, så jag låter bli och tänker att jag ska skriva lite mer i den här nu.

Det är tisdag mina vänner. Tisdagar innebär simskola för Luddes del och svettas i en varm simhall för min del. Det är skönt att känna lite värme en stund såhär mitt i den kalla vintern. Jag är och kommer troligtvis inte att bli ett så stort fan av vinter, tyvärr.
Visst kan det vara vackert, men det kan en foto-tapet föreställande en vacker vinterdag också vara. Och om man vill uppnå den ultimata känslan kan man ju alltid ställa sig i frysen för att beskåda sin foto-tapet .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar